Company Logo
slide 1 slide 2 slide 3

Меню сайту

Психолог радить...

 <

Бібліотека

<

Блог для конкурсу

 <

Happy family



Виховна система школи

 

 

Структурна модель виховної системи

Виховна система ЗОШ № 84 складається із багатьох компонентів, основними з яких є:

1) індивідуально-груповий (адміністрація, учні, класні керівники, вчителі-предметники, батьки, психолог, соціальний педагог тощо), важливою частиною якого є учні: з одного боку, вони – повноправні суб’єкти свого розвитку, життєдіяльності шкільного колективу, створення виховної системи, а з іншого боку – об’єкти продумано-сфокусованого і мимовільного впливу в процесі спільної діяльності, що культивується в шкільному колективі;

2) функціонально-діяльнісний  виконує роль головного чинника, котрий забезпечує впорядкованість і цілісність виховної системи; містить у собі сукупність педагогічних технологій, які використовуються у навчально-виховному процесі, виховні функції, керування і самоврядування виховної системи;

3) комунікативний показує, наскільки швидко розвиваються міжособистісні стосунки, формуються індивідуальні і групові ціннісні орієнтації в умовах певного внутрішнього і зовнішнього середовища функціонування та розвитку шкільного колективу та його учнів, яке нерозривно пов’язане з визначенням місця і ролі класу у виховному процесі школи;

4) діагностико-результативний включає в себе такі елементи: критерії, показники і результативність виховної роботи; форми, методи і прийоми вивчення, аналізу й оцінки функціонування виховної системи;

5) ціннісно-орієнтований (мета, принципи виховання) є основою функціонування і розвитку виховної системи школи; спрямований на реалізацію основних завдань у виховній роботі і має своє відображення у планах виховної роботи школи та класів з охопленням всіх напрямків виховання:  патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, міські заходи щодо втілення національних програм.

Пріоритетними питаннями реалізації завдань розвитку виховної системи школи є:

- процес становлення, вивчення, розвиток виховних систем учнівських колективів;

- якісне перетворення системи виховних заходів в школі на основі принципів гуманістичного виховання;

- створення умов для розвитку особистості учня та активного включення його в діяльність та соціум;

- спрямування діяльності навчального закладу на актуалізацію гуманістичного потенціалу навчального процесу;

- актуалізацію завдань сімейно-родинного виховання;

- формування у учнів української ідентичності та дбайливого ставлення до культурної та історичної спадщини країни, сприяння розвитку національної, козацької культури, культури національних меншин;

- організацію діяльності класних керівників з виховання толерантної особистості учнів;

- оптимальне використання виховних можливостей школи, поглиблення рівня інтегративних процесів по створенню цілісного збагаченого освітнього середовища;

- психологічне забезпечення виховного процесу;

- впровадження заходів щодо реалізації інклюзивної моделі освіти в школі;

- реалізацію завдань громадянського виховання засобами включення учнів у природозахисну, екологічну, волонтерську, проектну діяльність;

- створення умов для особистісно-професійного самовизначення педагогів в гуманістичній позиції, підвищення рівня професійної компетентності педагогічних кадрів щодо реалізації  завдань виховання, проектування виховної роботи в школі, впровадження психолого-педагогічних технологій саморозвитку особистості учнів;

- подальший розвиток спорту, туризму, органів учнівського самоврядування, прес-центру, інтелектуального руху в школі.

Головним завданням по реалізації шкільної Програми “Виховання” вважається організація виховної діяльності з учнями за напрямками визначеними Програмою:

-         “Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави”,

-         “Ціннісне ставлення до людей”,

-         “Ціннісне ставлення до природи”,

-         “Ціннісне ставлення до мистецтва”,

-         “Ціннісне ставлення до праці”,

-         “Ціннісне ставлення до себе”,

-         “Ціннісне ставлення до свого фізичного “Я”,

-         “Ціннісне ставлення до свого психічного “Я”,

-         “Ціннісне ставлення до свого соціального “Я”.

Отже, виховна система передбачає формування комунікативного, інтелектуального, морального, естетичного і фізичного потенціалу кожного учня, який має володіти цілісною системою знань про навколишній світ, практичними уміннями і навичками, засобами творчої діяльності, прийомами та методами самопізнання та саморозвитку, ціннісним ставленням до себе, соціуму та навколишнього середовища.

Календар

Липень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5

Корисні посилання





Powered by Шаблоны Joomla.|Шаблоны Joomla Designed by: joomla 1.6 templates web hosting Valid XHTML and CSS.