1. Нормативні документи щодо організації Дистанційного навчання:
2. План дій ЗОШ №84 щодо використання дистанційних технологій в організації освітнього процесу:
Програма впровадження дистанційного навчання
3. Платформи для дистанційного навчання, які використовуються в ЗОШ №84:
На засіданні педагогічної ради закладу (Протокол №01 від 28.08.2020 р.) розглянуто питання та прийнято рішення щодо використання технологій дистанційного навчання в ЗОШ №84 на період карантину.
На засіданні педагогічної ради закладу (Протокол №03 від 29.10.2020 р.) схвалено використання єдиної освітньої платформи для організації дистанційного навчання Google Workspace (раніше G Suite): Google Classroom, Google Meet та єдиної корпоративної пошти з доменом закладу: school84.zp.ua.
На засіданні педагогічної ради закладу (Протокол №03 від 29.10.2020 р.) визначено спосіб організації адміністративного контролю за виконанням освітніх програм. Для успішного моніторингу і контролю якості дистанційного навчання адміністрація закладу долучена до всіх Google Classroom. Контроль виконання освітніх програм здійснюватиметься згідно Річного плану роботи школи.
4. Організація освітнього процесу в закладі:
- з 11.01. по 24.01.2021 р. для учнів 1-11 класів організовано освітній процес з використанням технологій дистанційного навчанняю
Розклад навчальних занять з 11.01. по 24.01.2021 р. 5-11 класи. 2 семестр
Розклад уроків при очному режимі освітнього процесу розміщено у вкладці <<НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС/Розклад уроків>>
Синхронний режим – взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники одночасно перебувають в електронному освітньому середовищі або спілкуються за допомогою засобів аудіо-, відеоконференції.
При синхронному режимі проведення занять тривалість уроків не може перевищувати:
1 класи - 10 хвилин;
2-4 класи - 15 хвилин;
5-7 класи - 20 хвилин;
8-9 класи - 20-25 хвилин;
10-11 класи - на 1 годині занять до 30 хвилин, на 2 годині - 20 хвилин..
Асинхронний режим - це взаємодія між суб’єктами дистанційного навчання, під час якої учасники взаємодіють між собою із затримкою в часі, застосовуючи при цьому інтерактивні освітні платформи, електронну пошту, форуми, соціальні мережі тощо.
Коди створених Google Classroom для дистанційного навчання доступні за наступними посиланнями:
5. Додаткові електронні освітні ресурси
6. Корисні поради для батьків щодо організації освітнього процесу в дистанційному режимі розміщені на Блозі психолога Запорізької ЗОШ №84
7. В ЗОШ №84 з вчителями постійно проводиться робота з вивчення технологій дистанційного навчання, освоєння інструментів проведення уроків в синхронному режимі, онлайн-конференцій, онлайн-тестувань, створення блогів для організації роботи в асинхронному режимі.